Jag orkar inte ens skriva längre.

Det är ingen som läser min blogg. Så varför uppdaterar jag?
Jag hade nästan glömt bort att jag hade blogg. Glömt bort.. Jag som aldrig glömmer saker.
Jag kommer ihåg ett mobilnummer till någon jag inte pratat med på hur länge som helst.
Jag kommer ihåg saker jag sa för flera år sedan. Jag kommer ihåg en barnbok jag läste när jag var sex år. Men att skriva i min blogg har jag totalt glömt bort.
Tydligen så har min hjärna kategoriserat min blogg som oviktig och, det är därför kommer jag inte ihåg den.

Jag blir bara latare och latare. Det är ett under att jag ens gick in här och började skriva.
Lat, Lat, Lat, Lat, Lat....
När jag kommer hem på dagarna sätter jag mig på ritt rum och skriver sms till Kaisa.
Inte vilka sms som helst. Utan RyoPi-sms, bättre än bäst! ^o^
Jag har inte ens köpt klart mina julklappar än. Jävla lata jävel
Imorgon ska det bli dags dock.
Jag har många kvar. Men inga pengar. Wonderful.

Om cirka en timme slutar den första terminen utav första ring.
Jag är inte ens glad över det.
Om en vecka är det julafton. Inte glad för det heller.
För tillfället är jag inte glad för någonting.

Kommentarer
Postat av: Kerby

Jag är också lat. Men jag försöker bättra mig. Och jag läser din blogg!
Fortsätt kämpa med att komma ihåg den.
I will too~

2007-12-21 @ 03:12:52
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0