Ashita hareru kana?

Satt och tittade på Proposal Daisakusen idag, igen. Inte alla avsnitt, men dom fem första ^^;;
Jag är uttråkaaaaaaaaaaaad. *Gnäll* Blir nog att fortsätta ikväll...
Och varje gång jag såg YamaPi's ansikte började jag tänka "Undra om Kaisa gillar den där minen?" , och "Undra om Kaisa har tittat på det där flera gånger?"
Det fick mig att inse - JAG SAKNAR HENNE!
Anyway.. Proposal Daisakusen är verkligen en världsbäst serie! ^-^
För att citera en annan människa:
"I was surprised by the bittersweet touching and tender moments from the dorama. Each episode brings more heartbreak."
Indeed T_T Musiken i serien gör verkligen inte saken bättre. Jag kan svära på att mitt hjärta gick sönder lite då och då under seriens gång. Sorgligt...
Men samtidigt är det väldigt mycket humor inblandat! x'D Jag har verkligen garvat åt mycket <3
"Who put a shoelace in here?" x''D
Jag väntar på det absolut sista avsnittet som kommer ut den 12 december.. För slutet som var nu.. var inget slut O.o

Life is not forever
Everyone, one by one, whispers to themselves
Softly in their hearts
"Will it be fine tomorrow?"
Underneath the distant sky...



Jag skrev faktiskt igår. Jag är otroligt stolt över mig själv.
Med meningar jag helt själv skrivit ner med min penna. Utan hjälpmedel. -.-''

"Beautysleep AND food is the best combination.. Just look at me. Even though your beautysleep isn't work.."
"Oh, shut up asshole"
Ueda frowned and glared at Ryo.
"Are you talking to yourself now?"
He asked.
Ueda kept glaring, with an dangerous glint in his eyes. "Shut up"
"Oh, you meant me? HAHA, you're so funny!"

***


Min kusin var på besök idag också. Han räknade mina bilder på väggarna. Jag vet inte riktigt hur många han fick till, för han slutade viskräkna när han kom fram till 50. x'D
Obsession, obsession.
Besides så var jag upptagen med att scribbla ner en skiss till min chokladsak jag ska ha på tårtan på lördag.

リョ,マイラ ブ
image56

HAPPY BIRTHDAY!


Undra om det blir svårt att skriva allt det där med en sprits?
Eller.. Jag skämtade.
Mamma min var nyss iväg och köpte vit kristyr åt mig. Så imorgon blir det att gå till affären för att köpa mer tårtingredienser/dekorationer (som frukt och vaniljsås, och ljus)
Eller bara att gå ut och gå, för att ha något att göra. Om det inte blåser så förbannat, som det gjorde idag. Snorkallt är det också.
Är snön på väg nu?

So..
The Last Hallelujah chance

Baibai people


image57

GAWD! Jag glömde att spamma med Ryo nu ju! Hontou gomen >< (Till Ryo alltså. eller nåt O.o)

image58

Varför jag valde denna bild?

- Han ser så fridfull ut, och jag blir lugn av denimage59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0