Galna folk, Stinkande rökelser och Huvudvärk.

Var in till stan och köpte mig ett par vinterskor idag. Om jag ska vara ärlig så var dom inte särskilt vintriga.. Eller varma.
Men Massu/Pi feeling på dom, och det gjorde dom värda att köpa ^-^

Förutom det köpte jag mig en skjorta jag gått och suktat efter i en veckas tid. Fin skjorta ^-^
Gick runt och letade efter tips på julklappar till folk, men allt jag kunde komma fram till var : Maji mendokusai.. Jag måste ha inspiration och börja fråga folk vad dom kan tänkas vilja ha i julklapp.
Mest störd blev jag dock över alla galna människor som är ute i farten. Sliter i grejer hit och dit. Vad är det som är så speciellt med att gå på stan på en lördag? Lönen har väl inte kommit än anyway? Om det inte vore för skorna, underbar musik och för sällskapet jag fick av Kaisa så hade jag gärna kunnat stanna under täcket idag.

Efter stan åkte jag hem till mig och bytte om.
Ljudet av VÄNNER från nedervåningen nådde mig när jag tog av mig hörlurarna och stängde av Mp3:n.
Gjorde mig väldigt sugen på att sätta mig där nere själv, men kom på att störa bror och hans flickvän inte vore så lyckat. "Lite privatliv kan dom nog behöva, + att jag har nån annanstans att gå nu"
Ringde till mamma för att fråga om det var okej att sno en julmust. Sen tryckte jag på musiken igen och gick ut.
Skulle hem till Kaisa för att ha skrivar-marathon, lyssna på musik och äta våra inhandlade muffins/lussekatter.
När jag skulle plinga på dörren upptäckte jag för andra gången att deras ringklocka inte fungerar så jag knackade på fyra gånger, innan jag hörde Kaisas fotsteg i hallen.
Vi begav oss upp till hennes rum och satte oss på golvet.
Men någon skrivning blev det då inte...
Så vad gjorde vi då egentligen?
  1. Lyssnade på Johnny's och Emoig:pianomusik
  2. Åt en massamassa ><
  3. Skrattade så mycket att jag trodde lungorna skulle hoppa ur kroppen på mig
  4. Tittade på Yukan Club (Väldigt bra avsnitt. Koyama joinade som en badboy ^-^)
När kommer nästa avsnitt ut? image98

Förutom det så stank hennes rum av rökelserna vi eldade. Så pass mycket att efter ett tag gick det inte att sitta kvar där inne längre, utan vi var tvungna att utrymma rummet och hämta luft. Jag svär vid min morfar att det stank.
Det var lite tur att jag skulle hem precis då och äta middag. Och när jag kom hem hade jag drabbats av en sjuhelvetes huvudvärk. Som tur var gick den över efter att ha proppat i mig två alvedon och druckit två glas äppeljuice.
Nu är det istället nacken som gör ont.
Bieffekt för att ha suttit som en gam framför datorskärmen?
SKÄRPNING.

Jag ska ta och "Heada off" till duschen nu och sen ska jag fanimig städa mitt rum och flytta runt på mina affischer tills Kaisa kommer förbi.

Nyanya
Baibai~



Piesu:

-NewS-kalender 2008/2009 finns att förhandbeställa på YesAsia. Nästa månad blir det att jag beställer den ^-^
- VÄLDIGT intresserad av att beställa min egen kalender på Extrafilm.se med bilder på Ryo. Måste bara få dom att bli som riktiga kort x'D
- Ge mig pengar så att jag har råd att vara generös i mitt julklappshandlande i år.
That's all.

Nyanya
Baibai igen~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0