HAPPY BIRTHDAY! Mr. Love of my life ^-^

3 november gott folk. Ett datum som finns inprintat i mitt huvud.
Idag fyller min kärlek Nishikido Ryo 23 år. Grattis på födelsedagen Ryo-chan!
Jag kunde aldrig ana att du någonsin skulle betyda så mycket för mig som du gör.
Du ser i princip likadan ut nu, som du gjorde när du var 15. Men fuck, det är inte så bara.
Dina föräldrar måste vara mäkta stolta över dig. Jag är också stolt över dig.
Sluta aldrig med det du gör, okej? ^-^ Jag vill se dig sjunga, dansa och skådespela förevigt!
Jag och alla andra miljoner fans som tycker likadant önskar dig en lycklig födelsedag, att du får allting du önskar dig, och kan skratta sådär underbart som bara du kan.
JAG ÄLSKAR DIG!

Bildspel!


image65

SÖÖÖÖÖT ;__;
Undra om han tänkte på att han om några år skulle bli en superstjärna?

image66

Och du blev bara sötare och sötare..

image67

Och dina heting-dagar började här ^-^

image68

Het het het het

image69

HETAST! T_T

image70

Bara för att han är sötast i kodräkt ^-^

Watashi ga dare yori ichiban..
Suki yo


Nu ska jag kolla på alla samlade klipp jag har med honom, och sen ska jag baka min tårta.
Dagen är snart slut i Japan (även fast den bara är 10.30 här) Jag skulle kunna fortsätta att skrika ut min kärlek, och spamma bloggen med ännu mer bilder. Men jag anser att för att spara läsare från fler hjärtattacker, så stannar jag här.

Ryo.. Never change.
Jag älskar digimage71


image72
Bevis på att jag faktiskt bakade tårta ^-^. Ignorera att den inte blev lika söt och fluff som jag föreställt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0