Jul, jul strålande jul.

Jag har blivit lite kreativ. Det är sant. Faktiskt. Idag under min rast redigerade jag en massa sidor i min RyoDa fanfic, och sen skrev jag min Julklappsönskelista. Yep. Det är ETT ord. Den blev inte fasligt lång, som den varit under alla dessa år. Däremot är det nästan bara dyra grejer jag önskat mig. Som en Ipod nano te.x. Jag är inte så säker på att jag kommer få den (med tanke på att jag nästan nyss fick en kamera för säkert 2000 pix). Och sen har jag även önskat mig saker som kommer vara fysiskt omöjliga för folk att kunna fixa. Hur mycket dom än skulle åka till Japan och hämta hem grejerna. Nog för att jag vill ha en massamassa Johnny's-prylar.
För allra överst på min lista står det(Inte ALLRA överst, för där står det ju "Önskelista", men tätt efter)... Yada :$ Jag kan inte säga det. Min hjärna kommer sprängas av överbelastning.
Jag vill egentligen inte att folk ska köpa saker till mig, speciellt inte kompisar. Känner mig alltid så felplacerad när jag får saker som är bättre än det jag ville ha egentligen.
Jag längtar mer och mer till julen. Jävligt mycket faktiskt. Jag hoppas att julen i år blir underbar. *HoppasHoppas*
Flera saker som framgår till att jag blivit lite kreativare(Kanske beror på att det är lov snart?) är...
*Igår satt jag och höll på med en speciell julklapp.. till en viss person.
Jag hoppas att den personen kommer uppskatta det.
*Jag plockade ihop på mitt rum, utan att någon bad mig
*Jag var ansvarig och gick till skolan fast jag har prao.

Angående skolan.
Idag på biologilektionen gick vi till mittuniversitetet för att vi skulle kolla på frön i mikroskop (StereoLupp enligt lärarn). Jag hamnade i samma grupp som två stycken som går i samma klass på natur. Men dom var inte ignorerande as. Han var rolig.. Killen som jag hamnade med alltså. Hon var mest käftig med killen. x'D
Ehm. Iaf. Vi började prata om hur olika frön sprider sig, och han kom fram till att grankotten, den sprider sig för att "Den har en slags vinge på toppen, och när den ramlar från trädet börjar den snurra och flyga som en helikopter"
XD!!!
Jag menar, garvade jag mycket eller gjorde jag?
Det var lite synd att jag var tvungen att gå tidigare för att hinna till lunchen på dagiset. För det var faktiskt roligt.
När jag gick klappade han mig på axeln och sa "Ha det bra"... Och jag har aldrig pratat med killen förut O.o
Anyway, det var roligt iaf x3 ..

Sen när jag kom till dagiset fick jag lunch, och det var jävligt tur.. Vet inte hur jag hade gjort annars. Dött av hunger förmodligen.
Under eftermiddagen blev mitt humör ändrat. Tack vare dom jävla sms:en Kaisa skickade till mig.
Sluta ;_; Jag vill inte höra att Ryo haft ihop det med det där äcklet. *Maria SHOCK* liksom.


I'll show you that I can protect all the elements that make you you
No matter what happens, I'll be by your side
I'll snatch all the elements of your sadness away
So believe a little bit more in love
In love, in love
image108



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0