Secret code

Det har snart gått en vecka av min praktik. Det känns som mer. Minst två veckor. Bara 16 dagar kvar. GambareGambareGambare...
Börjar kännas bättre nu iaf. Långt ifrån "YEYJAGÄLSKARDETHÄR!"-nivån, men det duger.
Några ungar är helt okej. D.v.s.. Inte så förbannat högljudda  eller börjar grina för ingenting.
Dock finns det en unge som är den sötaste ungen jag sett i hela mitt liv! ^-^ Och jag skojar inte ens! :'O
Idag när dom var i lekrummet och lekte nån form av "Kung, drottning och prinsessor" var han med en liten stund och sen sprang han och attackerade en kudde och började garva. Det var asgulligt! x'D
Behöver jag tillägga att jag höll för munnen för att inte börja garva själv?
Och NEJ JAG ÄR INGEN PEDOFIL!!!! image82 *Tänker på snuskot i Mysterious skin och börjar grina för att han är äcklig*
Han är enbart söt på en "Barnlig nivå"
När han blir lika gammal som Massu kan jag gärna säga att han är sötast i världen.. Och det kommer dröja länge x'D
Eller nja, Massu kommer alltid vara sötast! ^-^

Räknade ut  att det är jul om 46 dagar. *Längtar*
Längtar till Julafton. Av två anledningar:
1. Jag har alltid älskat julen
2. Kaisa kommer rymma hem till mig ^-^
Att få spendera Julafton omringad med alla man älskar. Kan det bli bättre?
Jag får låtsas att Ryo är där.
Längtar till Jullovet. Längtar till den tiden då jag kommer sitta framför brasan med Kaisa, lyssna på Pacific och Weeeek tills öronen blöder och bara skriva, skriva och skriva.
Längtar till nyår. Längtar till all den tid, då jag verkligen kan må bra.

***
Satt och scribblade i mitt block idag på rasten. Försökte komma på nån idé till en ny fanfic.
Hittade en tom sida där jag hade skrivit "RyoDaimage83" längst upp i högra hörnet. Jag skriver alltid pairingen på det sättet. Men iaf..
Eftersom det bara var en sida kom jag på att jag skulle skriva nåt kort.
Nåt liknande det här:

"Ueda är inne i ett rum, och blåser håret eller nåt annat som han brukar hålla på med.
Han tror att han hör något, men ignorerar det. Ljudet försvinner. Han går in i omklädningsrummet och hittar en lapp på bordet med en massa siffror på. Tillägnad Ueda
       9
12 15 21 5
24 15 22

Först fattar han ingenting. Sen kommer han fram till att det är en slags hemlig kod.
I
Love
You.

Och han fattar att det är Ryo som skrivit den" Den ska heta Secret code... Tror jag. Om den ens blir av.


Ska sluta babbla nu.
Mina naglar behöver ny färg och jag är trött.

Baibaicycle minna!

image84

Hjälp! Kame ser seriöst läskig ut. Fattar varför Ryo ser så rädd ut O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0