Skrivarmani och måndag

Så blev det måndag igen. Helgerna går för fort.
Nu är jag inne på min sista praktik-vecka i alla fall. Veckorna har gått ovanligt fort/segt (jag vet inte riktigt vad jag själv tycker)
Började med uppgifterna till APU:n idag.. Och jag fattar inte varför dom där frågorna ens ska vara nödvändiga.
"Beskriv hur utemiljön ser ut"
Wtf? Varför är det nödvändigt? Det finns gungor, en stor backe dom kan åka madrass i och en stor gräsmatta där dom kan göra vad dom vill. Eh? Jävla skituppgifter.

Snart är det jul också. Ungefär en månad kvar. Och jag har inte köpt EN enda julklapp än.
Hade tänkt att göra det i helgen eftersom jag fått min månadspeng.. Men fick reda på igårkväll att vi inte ens ska vara hemma i helgen. Vi ska åka ut till våran blåa stuga utanför civisilationen i fjällen, och bara vara där.
Hur kul kan det bli då? >.< Jag ska sitta med mitt block dom dagarna i soffan framför brasan och skriva klart min RyoDa-fanfic som jag för länge sen dumpade. MEN. Jag började läsa igenom den igår och fortsatte med det idag, och då bestämde jag mig för att jag banne mig skulle skriva klart den ^-^ Den ficen är faktiskt det längsta jag någonsin skrivit, och då är den inte klar heller. Simon påpekade att den var stor som en bok, men det närmsta bok han kommit är Kalle Anka i serieform så. x''D

Jag har en massa jobb att göra egentligen just nu.

1. Först överraskningsjulklappen till en viss person (Jag är inte så dum att jag skriver namn när den personen kanske läser detta=P)
2. Leta reda på klipp från "1 rittoru no namida" som kan vara till användning till min och Pi's RyoPi fanvid.
3. Baka till fredag
4. Mixtra med mina Ryo-bilder till min blivande kalender
5. Städa mitt rum ordentligt
6. Jobba ihop lite pengar så att jag har råd att köpa NewS-kalendern 2008/2009
7. Och alla dessa julklappar.

Hur många julklappar är det jag behöver köpa egentligen?
20?
Pengarna bara försvinner mellan fingrarna. Ännu mer pain in the ass är att jag behöver lite av mina pengar själv för att kunna fylla på min telefon som börjar bli tom. Igen. *Djup suck* That's life I guess.

Nu har jag varit sådär lagom ointressant, så nu ska jag sticka och börja göra lite av alla saker jag behöver göra.

That's all.
Nishikidoimage104
(Nej, jag har inte snott det från hans blogg=P)
image105

Rawr, Hawt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0