Success?

Första dagen på praktiken avklarad.. 30 dagar återstår. Hur fan ska jag orka? >_< Måste jag gå dit imorgon?
Jag sov ingenting igårnatt, så när jag skulle dit så var jag en smula mycket trött.
Under ritstunden dom hade efter lunch kunde jag inte sluta gäspa. Och ändå borde jag vara utvilad, efter all den jävla sömn jag fick på lovet. O.o
Det var dock en rolig sak som hände.
Jag citerar samma sak som jag gjorde på bilddagboken. Enbart för att jag tyckte att det var extremt roligt xD

En unge sitter och ritar, och plötsligt säger han:
" Jag kan inte ens stava till mitt namn.. Vad äckligt. "

Behöver jag säga att jag var på väg att börja garva mitt bland allting?
Och tiderna är jobbiga.
7.45 - 16.30... image75
Jag kommer bli jävligt sjuk, och jävligt galen.

***

Jag har suttit och lyssnat på Ryo's version av "Sangatsu kokonaka"image77.. Ett antal gånger nu, och jag tycker att den nästan är bättre än originalet.. O.o
Det kan inte vara möjligt.. Rent hypotetiskt- För han i Remioromen har en underbar röst, men Ryo klår honom.. Nästan. Det är inte så att jag sitter och fangirlar Ryo's röst bara för att den tillhör honom.. Bara lite. Men det är nåt speciellt med den som får mig att bli knäsvag. Precis som hans sätt att skådespela.
*Skriker ut min kärlek för honom* image78Höhö, spamspam.

JAG KÄNNER MIG VÄLDIGT STOLT!image76 JAG BÖRJADE PÅ MIN FANFIC, OCH SKREV KLART DEN I LÖRDAGS!! :'D
Nog för att jag satt uppe till klockan tre och skrev, och att den inte blev det längsta jag skrivit kan vi strunta i. Men ändå!
Jag sa att jag skulle skriva på lovet, och det gjorde jag också ^-^
Och jag tog den där idéen med att Ueda är sjuk, och så kommer Ryo hem till honom och käftar och har sig. Sånt är alltid roligt x'D

"Why are you calling me?" Ueda asked him nervously.
"Are you listening to Gackt?" Ryo's voice responded, with a slight mocking tone.
The music in the background disappeared and then Ueda answered "Noo" and drummed his fingers against his chest, blushing.

Mja.. Ett litet smakprov.

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc <--- Björn äger ju inte lite mycket? image79


image80
Jag blev väldigt lycklig när jag hittade 186 till Ryo-bilder att lägga till min mapp, och blev väldigt glad när jag såg att den här kommer också finnas med i Pacific - Limited edtion (Hai~, den som jag får alldeles snart)
Mana goes Klad hest!! image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0