Swoosch!! Time is passing by.. Too fast ><

Så var den helgen och hela måndagen slut.
Uwah, det gick för fort. FÖR FORT.
Jag hann inte ens med hälften av allt jag skulle göra, och än mindre sova så mycket som jag skulle för att vara utvilad.
Fast å andra sidan, hur mycket jag än sover så är jag fortfarande trött. Kan bero litegrann på att det blivit vinter och mörkt. Hjärnan tror ju att det är natt hela tiden. Tror jag behöver lov, och det medsamma.
*Räknar ut att det är 32 dagar till jullov* 32 dagar.. ? Och 24 dagar kvar av skolan. Och 9 dagar kvar av min Praktik. Det kan jag väl leva med?
Jag längtar mycket till julen, och nu ännu mer när jag lyssnar på Oda Kazumasa. Vad är det med hans röst att vara värsta julig och speciell? *Morr*
"Ano hi ano toki ano basho de"

JUUUUUUUUUUL!! >_<
Och varför blir människor i ens närhet så jävla galna när man nämner ordet "julklapp"?
Om man börjar köpa presenter i tid så slipper man ju all den stressen som julen för med sig? Det borde ju vara självklart att fatta. Eller har jag fel?
Börja köp julklappar redan i November, istället för att vänta till dagen innan julafton.
På så sätt sparar man på hjärtattackerna.


På den senaste tiden har jag haft kontakt med en kille som ska studera i Japan i två-fem år.
Perfekt för att få lite guide när jag själv ska dit.
Visserligen bor han i Osaka (Och det är inte dit vi ska, hur mycket jag än vill det), men han brukar ju åka fram och tillbaka till Tokyo ibland.
Vi skriver på engelska till varandra.. Han är inte från Sverige nämligen.. Inte ens från USA. Men ändå. Ändå så kan han engelska nu efter fyra månader. Nästan perfekt engelska. Hans japanska är också perfekt för att ha läst så kort tid.
Jag vill också ha snillehjärna >_< Damn it! ><
Han sa att min japanska var bra.. I was like: "Whaaat?"
Men sen när han skrev en del meningar på Japanska och jag förstod allting, så tänkte jag efter litegranna.
"Visst, jag är då fan inget snille, och kan säkerligen inte prata så bra, men jag förstår mycketmycket mer nu, än vad jag gjorde för ett halvår sen" Det är väl en progress, eller?

Till helgen ska jag få köpa mina skor. Har inte ens kollat priset på dom än x'D .. Men mamma skickar med pengar, så ska jag få köpa lite annat.. Yehey ^-^
Upptäckte en annan sak när jag hade duschat.... Jag behöver ny hårfärg. Dude -.-''
Det är så jävla mycket saker jag vill ha O_O Måste skärpa mig nu föfan.

NewS-kalender 2008.
Japan-bidrag
KAT-TUN's nya singel "Keep the faith" (som för övrigt rular arse<3)
Alla avsnitt av Yukan club subbade NU!
Släng på lite Attention Please, Utahime, Och subben på 1 rittoru no namida! (Herregud, hur lång tid har det tagit för dom nu egentligen? HUNDRA ÅR?>_<" Kan dom inte fatta att jag vill se Ryo i doktorrock? x'D

RyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoRyoimage92

Förlåt, jag var tvungen x'D

Men nu ska jag...
Göra nåt annat. *Kolla på Keep the faith videon*
Oyasumi!

-Check it out, YO- Junno style

T.O.K.Y.O.. Koyama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0