CHO-CO-RE-I-TO!

Tegomass gör bra låtar ^-^
Det är den gulligaste pairingen i Johnny's evah! Jag älskar att när dom sjunger så tittar dom på varandra och ler *__*
Tego's leende är liksom så "shining and brighty" när han tittar på Massu. Och Massu ler så att hans gulliga skrattgropar kommer fram. KYAAAAAAAH!

Hrm, ja.. Fangirl desu! ^^

Idag har det varit en ack så kreativ dag.. not. -.-''
det enda kreativa jag lycktas med är att byta sängkläder x'D Jag sov överdrivet länge.. Sen duschade jag och roade mig med att ta kort på katten som hade gömt sig under täcket, och på.. ja, mig själv.
Jag tittade på tredje klotet från solen, medan jag åt en väldigt tidig middag, och sen hamnade jag framför datorn, för att uppdatera mig inom Johnny's världen. Men inga roliga nyheter hade kommit in. Dock hittade jag en gullig text som jag började giggla åt.
Ryo hade skrivit om sig och sin familj i barnboksform.

Somewhere in Osaka,
There lived a boy called Ryo-kun.
Ryo-kun's family is made up of 6 members.
Father,
Mother,
Eldest brother,
Second elder brother,
Ryo-kun,
And a sister, 6 people altogether.

Ryo-kun and the second brother,
Were fighting always,
And Ryo-kun was made to cry always.

When Ryo-kun was in junior grade 4,
He went to his grandpa's house with his family.
Even at there, Ryo-kun and his second brother fought,
And in the end Ryo-kun had a bone fracture.
"Ouch! Ouch!"
Ryo-kun cried a lot.
The brother who witnessed this,
Said "Sorry, sorry"
And crying much much more than Ryo-kun.

Grandpa who knew that Ryo-kun had a bone fracture,
Beat up the second brother and scolded him.
Looking at the brother who was being scolded,
Ryo-kun somehow got very upset,
And said, "Onichan, I'm sorry, Onichan, I'm sorry"
Crying away, while apologizing.

It has been more than 10 years since then.
Both the father and mother,
Are staying in the big house in Osaka.
The eldest brother has started staying alone,
The second brother is married.
The sister is married too, and has given birth to a cute baby.
Ryo-kun is working alone in Tokyo.
He can no longer fight with his brother.
"Maybe I should try calling him up today?"

However, Ryo-kun is getting along fine.

Var det fel av mig att tycka att det där var så sött?

----------------------------------

Ikväll ska jag kolla på film med Simon och äta godis. Får se upp så att alla mina pengar inte tar slut.. För jag ska tydligen ut och fika med mina kompisar imorgon Oo
Och så skulle jag ju spara pengar den här månaden, så att jag och Kaisa tar oss till Japan 2009. *Wish* image48
Det är liksom den stora drömmen vi har. Vi SKA fullfölja den, så är det bara. 2009 ska året vara också.
*Springer på rosa moln*

--------

Jag blev på Dir en grey humör nu. O.o Undra om det beror på att jag har intressanta och humoristiska konversationer med min Dir en grey kompis Madde? :'3
Jag noterade att man kunde köpa både CD-skivor och DVD:er från cdon.com.. Vore mysigt att ha en konsert dvd.

Näe, nu har IQ-fabriken tagit sommaruppehåll, och min inspiration tagit slut.

*Spam spam spam spam*

image49 Ja, han är sig lik iaf :''3 image50

Baibaicycle~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0