Det är väl november nu va? ^-^

15 dagar kvar... Tills skivorna släpps.
Jag längtar, längtar, längtar, längtar och längtar.
Sitter och lyssnar på "Ai nante" nu.. T_T
Den är så fin, så jävla fin.. ;_;
Allt dom gör älskar jag. Seriöst ÄLSKAR. Det går inte att tycka illa om NewS - Det bryter mot alla naturlagar.
Ryo's röst är så fin, jag vet inte vad jag ska säga.. T_T
Dom har vuxit upp. Våra NewS-pojkar har vuxit upp.
Och jag tänker inte sluta älska er.

NewS
2003 - Forever image9

Uchi och Kusano.. Jag väntar fortfarande på er~

Ai nante
Kimi dake sa
Itsudemo motome sugite
Ai nante
Kimi nashi ja imi nai yo
Ikirarenai.

image10
Jag lyckas till och med blanda in lite RyoPi-love ^-^


***
Jahapp..Vad fan ska man säga nudå? O.o
Inspirationen flödar inte riktigt. >< Jag koncenterar mig bara på att lyssna på Ai Nante.


Är det okej att prata om Ryo igen?


Det är snart lov, och det har inte snöat än O.o
Det brukar ju alltid vara snö på novemberlovet?
Jag vill att det ska snöa på Ryo's födelsedag.. För då kan jag gå ut och sätta mig nånstans och lyssna på hans låtar om och om igen, och sen gå in och göra min tårta :3
Om det inte snöar på novemberlovet, så får det förfan göra det på julafton!
Förra året så var det inte så mycket snö på julafton va? >< Julen är ju associerad med snö..
Julen är mysig. *Längtar dit också*
Det enda jag önskar mig i år är Johnny's Entertainment saker *Som mina föräldrar aldrig kommer få tag på^^;;* och pengar till min framtida Japan-resa.
Eller möjligtvis.. Mysterious skin x3 .. Och kläder.. Och presentkort x'D


Är det okej att prata om Ryo nudå?
*Just som jag skrev "Ryo" så sjöng han "Nakanaide, Hanasanai yo" - Gråt inte, jag tänker inte släppa dig" ;__; Som om det är möjligt att låta bli? Att gråta alltså.. Låten är så förbannat fin.
Jag tittade på NewS dvd:n igår, som jag nämnde förut.
Och jag hade nog ett leende som räckte tre varv runt huvudet på mig. =D
Backstage materialet är SÅ underbart!! *____*
Speciellt under deras alla måltider x'3
Jag älskar att alla blir som barn på julafton när det kommer till mat. Speciellt Ryo
Helt klart så har Johnny's tagit över mitt liv, som ni förstår.
Tittade nyss igenom min bildmapp med Ryo.. Det är inte logiskt att en bildmapp ska ta så stor plats, ne?
Men det är så här livet för en fangirl ser ut. Bara att acceptera det ^-^

KYAH!image14
image13
image12



Varför blir man sentimental av piano musik?


Baibaicycle, Kon kon, Nya ne~ ^-^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0