Det är verkligen svinigt att bo i Norrland..

Idag är det torsdag, och det betyder att det snart är helg ^-^ (med andra ord, SLAPPA FRAMFÖR TV:n FTW!)
Bara en dag kvar, och vi ska bara ha en lektion då. Visserligen är den två timmar och fyrtiofem minuter lång för att vara exakt.. och då måste man även räkna in en halvtimmes rast så egentligen är det inte två timmar och fyrtiofem minuter. Bara nästan..
Äh.. det är långt helt enkelt, speciellt med det tråkiga ämnet.. Jag HATAR verkligen naturkunskap >_<
Förstår mig inte på dom som valde att gå natur. En massa natur OCH matte? Gawd >_<

Idag har det faktiskt varit en rätt okej dag.
Om man bortser från vädret, som för övrigt verkar ha tagit efter Nordpolen när det gäller kyla. Jag var på väg att frysa ihjäl idag, och jag skämtar inte ens.
Och om man bortser från att lunchen var äcklig.. Och att skolan luktade äckligt.. Och att jag inte hittade några byxor jag ville ha när jag prövade kläder.. Och att jag blötte ner min väska totalt när jag skulle tvätta händerna (fråga INTE hur jag lyckades, för det vet jag inte själv).. Och att jag absolut inte har några pengar.
Men bortsett från allt det så har det varit en bra dag! ^-^

Anledningar?


Mjo..
På Engelskan berättade min lärare om en uppgift vi skulle göra, vi ska skriva om en person som vi beundrar. Det tog mig en halv sekund att komma på vem jag ska skriva om. Gissa? =P
Just det.. Ryo.
Så jag sprang iväg och snodde en dator, och Sandra - från klassen följde med.
Jag satte mig ner och letade reda på den fakta jag skulle ha (det var inte ens nödvändigt, eftersom jag redan vet allting ^^;;)
Men anyway..Jag hittade min fakta jag skulle ha. Och sen var det dags att leta efter bilder, för jag menar, vad är ett arbete utan bilder? :3
Jag hittade lite bilder som var helt breathtaking as usual, och när jag klistrar in dom i det dära programmet vi måste använda, så utbrister Sandra "Men, gud vad fin han var" Jag kunde inte annat än att börja fangirla, och hålla med såklart x'D
Fast hon undrade nog vadfan jag höll på med när jag började babbla på det sättet bara jag kan x'D "JAAA, VISST ÄR HAN HET? GAWD, JAG DÖR" Ungefär så lät det >_<
***

JAG HAR FÅTT TAG PÅ DEN RIKTIGA VERSIONEN AV IT'S MY SOUL NU!! Det krävdes versaler för det där som den fangirl jag är liksom =P
Den går på repeat nu, bara snurrar runt i huvudet på mig :3
Kollade faktiskt på videon igår, ett.. hrm. ja antal gånger *nörd*
Videon må vara gay, men fuck, jag älskar den x'D (och Kanjani8) Imorgon kommer jag spela den om och om igen, och driva folk till vansinne ^-^

lalalalala~
My soul de shoganai~

image2
KYAH >__< VARFÖR är Ryo så jävla söt och allting? Varför? ><

Jag har upptäckt en jobbig sak med mitt rum. Eller egentligen har jag vetat om det hur länge somhelst, men ändå.
Mina fönster sitter precis mittemot vägen där bilar kör förbi. Så i princip kan vem(ellervad)somhelst kolla in på mitt rum, se alla mina dyrbara affischer, få för sig att sno dom (YEAH, som om det ens skulle hända -.-) meeen.. det var inte det jag menade.
Det jag menade är att alla kan se när jag är där inne och tränar på Johnny's danser, eller mimar framför spegeln. Det känns inte säkert längre.. Kanske borde sluta, innan nån ringer polisen för att "det är en galen tjej i det där rummet" MEN JAG VILL INTE SLUTA >_< Att vara fangirl är som en drog, har man en gång börjat gilla Johnny's finns det ingen återvändo.
Man borde få skriva på ett kontrakt innan man joinar Johnny's world, typ där det står
"VARNING! Johnny's entertainment kan leda till allvarliga hjärtproblem, viss heshet(efter allt skrikande och sjungande) och hjärnskador. Vill du fortsätta att vara med i denna underbara fantastiska värld ändå? Skriv på här".
Varför varnade ingen mig? T_T
Inte för att jag klagar, för det gör jag verkligen inte. Jag ångrar inte för en sekund att Kaisa fick mig att titta på det där klippet med Yamapi, inte för en enda pytteliten sekund ångrar jag det.

Sluta babbla..

Apropå polisen... O.o
Idag kastade Sandra ut en vante genom fönstret på skolan, precis när polisen åkte förbi. Smart som jag är så kollade jag ut genom fönstret i det ögonblicket, så polisen tittade på mig istället. Fast jag var oskyldig. Skit >< (Någon som sett sketchen med galenskaparna, där en killes hjärna hoppar ur huvudet på honom? Inte? Jag härmade honom när jag sa "skit" och det är fruktansvärt roligt.

***

Det var ett litet tag då jag inte lyssnade på Johnny's alls O.o
Utan jag hade Gackt som min fantastiska förebild. Inte för att det är något problem med det. Men att vara Johnny's fangirl och samtidigt ha en huge crush på Gackt-sama passar verkligen inte ihop.
Men nu verkar det som att Johnny's pretty boys (höhö) inte går att få ur ur huvudet. Deras musik klamrar sig fast på min mp3, och vägrar släppa taget. Precis.. som.. all.. den.. YAOI jag läser *cough*
Endast fyra låtar på min mp3 är Icke-Johnny's.. O.o Jag vet, för jag kollade nyss ><

1: Orane Range - Ikenai Taiyou (Ah, Hana kimi <3)
2: Ai Otsuka - PEACH (Ah, Hana kimi <3)
3: ERIKA- FREE
4: Gackt - Wasurenaikara (Han finns fortfarande kvar till en liten del:P)

Resten är tamjefan Johnny's.
Underbara pojkar. Som stal mitt liv. Men jag klagar inte.


image3

Här är han.
Mannen som
Stal mitt hjärta.


Och verkar inte ha några planer på att ge tillbaka det.
Men hey, I'm not asking him either. <3





Kan det inte bara bli november nu? ><


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jadu sötnos.
Johnny's Johnny's Johnny's. Det är livet X'DD.. Men inte klagar jag.. Nejfan. Det är kul att vara lite mentalt handikappad ibland. Och November kan gärna komma NU! >

2007-10-18 @ 23:55:11
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se
Postat av: Kaisa

Av nån anledning försvinner hälften av mina kommentarer... Ser du allt? o.O

2007-10-18 @ 23:57:17
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0