Konayuki

Det snöade litegrann idag. Men den försvann lika fort, blev bara kallt och blött .. Dock så .. började jag nynna Konayuki i mitt huvud(och började automatiskt tänka på en gråtande Ryo Oo), därav dagsnamnet.
Den låten är så fin T_T Och bara för att jag nynnade den i mitt huvud, så var jag tvungen att lyssna på den nu. Nostalgi vadfan..

" Konayuki mau kisetsu wa itsumo sure chigai
Hitogomi ni magirete mo onaji sora miteru no ni
Kaze ni fukarete nita you ni kogoeru no ni "
Jag älskar också 1 ritoru no namida, serien där låten är med, och också där jag hörde den först.

"Konayuki nee kokoro made shiroku somerareta nara
Futari no kodoku wo wake au koto ga dekita no kai"


Jag var inne i stan och fikade idag med Amanda och folket. Mycket trevligt :'3 Saknar Kaisa fortfarande.. Kom hem nu T_T

OCH SÅ FICK JAG MINA SAKER FRÅN LINUS! KYAAAAAAH, URESHII YO!! image51
Affischen och bilderna hamnade på väggen på en gång x'Dimage53












Arigatou gozaimashita~


-------------

Jag har fortfarande inte skrivit nåt.. Det måste bli dags snart..
- SKÄRP DIG!
*Ser skamsen ut*
- Förlåt, jag ska skriva.
Jag lovar! ^-^

Jahapp.. Ska jag skriva nåt mer eller?
Näe, skiter i det.


Nya ne, minna-san! ^-^

image54 Mou, vad massu är söt image55



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0