Well like the Geek In The Pink, Yeah, Geek In The Pink =3

*Sitter och nynnar på "Geek in the pink"*
Soft låt :'3

Det här är första gången jag sitter vid datorn.. på länge. Länge nog för att det ska kallas länge att vara min värld x'D
Kände bara för att vara lat ikväll, och lyssna på hög musik ^-^ (Fan vilket ljud vi har med alla högtalare)
Och lat har jag verkligen varit... Verkligen
Men innan jag latade ner mig totalt läste jag faktiskt klart "Harry Potter och Fången från Azkaban" =D
Faktiskt den tjockaste boken jag läst i ett svep.
Nu säger jag inte att jag inte läser böcker, för det gör jag hela tiden, men de böcker jag läser är sällan mer än 200 sidor långa ^^;;
Nu är problemet dock - jag har ingenting att läsa! D:
Visserligen har jag Dexter.. men den är på engelska, och då måste jag tänka medan jag läser och det låter jobbigt. x'D (Mhm, jag har verkligen blivit lat, here you got the PROOF)
Jag hade tänkt att gå ÄNDA upp till rummet för att hämta min coca cla flaska som står där.... MEN, jag tyckte det lät jobbigt också, och lät därför bli. Kan man säga, lät därför bli? O_o

Imorse klev jag upp klockan halv sex, bara för att jag skulle väcka en klasskompis..
Och har varit vaken sen dess.
Tänkte att det skulle bli en soft och tidig kväll, men jag har inte hunnit med någonting av det jag skulle göra.
Så det blir ingen tidig kväll alls.
Och ändå ska jag upp halv sex imorgon med. >__< (men vad gör man inte för att sina klasskompisar ska komma till skolan? Höhöhö x'D)
Maji mendokusai..
Jag hoppas det blir värt all den mödan någon dag i alla fall! x'D

*Nynnar fortfarande på Geek in the pink.*
Jefla bra låt.
Den hamnar på min mp3 OCH min mobil.
Bara för att ha den dubbelt upp liksom =P

Äääh, jag ska ta och trixa med skurmoppen lite x''D
Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0