2008. Nytt år, nya möjligheter.

Först och främst:
HAPPY NEW(S) YEAR MINNA! ^-^ image100

Det spelar ingen roll om det är nästa år, eller till och med året efter det..
Låt oss göra det till ett bra år.
För dig, mig och världen.
Ja, försök göra det bästa.

Happy 2008~
(Det kommer verkligen bli ett bra år.
Ryo hoppade inte av NewS, och det verkar som att Uchi är på väg tillbaka till Kanjani8
image101 YATTA!!!)

***

Men varför har jag inte skrivit blogg på år och dagar (känns det som)?
Svar: För att jag är lat, och finner det mödosamt. Jag har lov för crying out loud! >.< Dessutom händer det inte tillräckligt med viktiga saker i mitt liv, för att jag ska kunna uppdatera varje dag.
Men lovet börjar lida mot sitt slut nu.
Sorgligt. image102
När är nästa lov igen? X''D

Hur har allting varit?
Svar: Bara bra. image103
Men jag har fasligt mycket att tänka på, och hinna med- fast det är lov.
Julafton blev lyckad. Återigen. Daniel- min näst äldsta bror var inte hemma dock. Det är första året i mitt liv han inte varit hemma under jul, och det kändes konstigt.
Vi har de senaste åren inte firat jul med våran släkt, utan hemma för oss själva.
På julafton ringde min bror dock och frågade om  jag hade lust att följa med till mormor och morfar och gänget för att överraska dom.
- Visst . Svarade jag, och blev glad för att han ens hade tillfrågat mig.

Så vi åkte, bror min och jag i pappas bil, till släkten. Han spelade musik för mig i bilen(Villdvittror XD) och var social.
Vi kom fram efter en timmes körning, och det hade redan blivit mörkt. Micke bestämde sig för att försöka gömma bilen så mycket det gick.
Den planen misslyckades. Mormor såg oss genom fönstret. Och hon såg måttligt fövånad ut.
Allting var bra.
Vi återvände till stan 23.30. Då var vi båda trötta och mätta.
Mina julklappar blev jag väldans nöjd med.
Jag fick bla. TVÅ stora bilder på Ryo av Kaisa. Bästimage104

Hur var nyår då?
Svar: Bra.. Till skillnad från förra året.
Åt middag, och hade trevligt med mamma, pappa och mormor och morfar.

På nyårsdagen firade jag och Kaisa vårat eget nyår (Vi fick inte träffas den 31)..
Våran plan var "genial."
Vi skulle stanna uppe hela natten, kolla på film, flumma och ha kul, för att sedan dagen efter gå på stan flummiga och tycka att allting var  hur roligt som helst. Skitkul :3
Vi lyckades stanna uppe hela natten (Yey) Men för det krävdes
1. Överkonsumption av Mackor, kakor och Coca cola. (Bad, bad, bad)
2. Flera timmar av zappande mellan TV-kanaler (Vi genomled.. One missed call (Fortfarande så jävla äcklig >.<), Kung Pow, Nattliv (Eva är den mest irriterande personen jag vet om), ett skitdåligt Makeover-program,  nåt Bachelor-liknande skit och TV-shop.
Sånt liv XD
Klockan sex vaknade pappa till liv. Vi satt fortfarande kvar i soffan i källaren. Klockan halv sju klev min bror upp för att sticka till jobbet, och av honom fick vi en kommentar väldigt lik "Har ni inte gått och lagt er än? Är ni snygga i huvvet eller?"
Klockan 7.15 kom min mamma hem från jobbet, och hon var måttligt glad att se att vi hade varit vakna hela natten, precis som hon.
Men hon skulle få sova, till skillnad från oss.

Vi var trötta.
Trötta.
Trötta.
Men ändå skulle vi till stan. Genialt.
Visst det var roligt, om man bortser från allt illamående, kräkningskänslor, och att hela världen snurrade runt.
Vi skrattade åt helt världelösa saker.
Jag längtade bara hem till sängen.

Jag lyckades stanna uppe till 23.30 nästkommande kväll. Då hade min hjärna varit vaken i 34h.
Jag hade ingen aning vad jag höll på med. Satt vid datorn och läste RyoUchi grejer, men jag kommer inte ihåg att jag gjort det.
Jag fick ett sms av Kaisa 00.10.. Jag kommer inte ihåg att jag läste det.
Jag vet en sak iaf.
Jag drömde om RyoUchi den natten.
RYOUCHI!!!!! =DD
Det var en ganska sjuk dröm. O.o

Det hela började med att jag och Kaisa klättrade upp för en mycket lång stege, till en slags bur med stängsel runt.
Där satt vi och tittade ut över tivolit som vi tydligen hade besökt.
Jag var på väg att ramla ner flera gånger, och sen började buren skaka. Jag skrek. Kaisa skrek och försökte få tag i mig, som tappade taget om stängslet. Hon fick tag i mig och drog mig in.
När vi skulle klättra ner, försvann vi plötsligt, och vi blev ersatta utav Ryo. Nu var det hans tur att stå där uppe.
Han var suicidal och tänkte hoppa, för att Uchi inte ville prata med honom.
Uchi fick dock honom att inte hoppa, genom att skrika i en stor megafon att han ville att han skulle komma ner.
Jag skrek också. Skrek för full hals att Ryo inte fick hoppa ner och dö.
Ryo närmade sig stegen, och plötsligt försvann de som i ett trollslag.
Uchi och han.
Istället hamnade de på ett utebad. Uchi hade blå badbyxor på sig och åkte genom en lång rutschkana i en tunnel på en gul, stor badring.
Ryo var för feg för att åka. Man kunde höra hans plågade skrik genom tunneln.
När Uchi splaschade i vattnet vaknade jag utav " Ima boku yori futatsu saki wo susundeta kimo no shouko ga, Ukibori no natteku chinkomo yabutte kureku kara"

My alarm was ringing, yao.
Mysigt att vakna till Ryo's röst varje morgon.
Hontouni.
Apropå vakna... Jag har två klipp på datorn när Kanjani8 väcker Ryo. Och igår var jag tvungen att titta på dom ungefär 60 gånger.
Jag svär att han är nyvaken så är han det sötaste som finns i världen. Jag överdriver inte. Inte ens lite.
image105
Yuu: Yellow, you are too sexy
Ryo: I'm sorry, I'm sorry.

HAHA XD

Den där bilden får avsluta mitt inlägg.
I'll be back.
Wait for me.
Baibai =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0