A-no Ano.. Buh? O_o

En dag kvar tills jag, Maria fyller hela 16 år.
I Japan är det lagligt att gifta sig den dagen man fyller 16.

För att citera min smickrande önskelista ( som faktiskt fick pappa att dra på munnen) :

"Födelsedagar är inte alls lika viktiga som te.x Julafton, men ändå värda att firas, ne?
I Japan får man gifta sig när man fyller 16.
Så hade jag haft chansen att vara Japan hade jag letat upp mannen i mitt liv och friat till honom. Men nu är jag inte Japan, och kan inte hur jag än vänder och vrider på det, få min högsta önskan inslagen.
Istället för att önska att Ryo ska sitta vid köksbordet på morgonen, så tänker jag önska mig nånting helt annat, för att inte bli alltför besviken."


...
Nu var inte det där den exakta versionen, för jag kommer inte ihåg hur den gick (Hur ska det vara möjligt, när mamma och pappa beslagtog den?)
Och jag sitter faktiskt på skolan, och mitt finne funkar inte alltid som det ska. Sådetså.

Nu till något helt annat.
Det är två tjejer som är i Japan just nu.
Dom ska vara där i ett halvår.
Dom ska få se NewS fyra gånger.
Dom kan köpa hur mycket Johnny's-prylar dom vill.
Dom är i Japan den dagen Kurosagi-filmen har Japan-premiär.
Dom har sett Ryo på riktigt.
DOM har sett Ryo le på riktigt.
DOM har sett Ryo vinka åt dom.
OCH FATTA VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!!!!!!!
Det är dock en sak som är väldigt bra.. En utav dom har köpt BOAO till mig.
TÄNK DIG! BOAO.. Tidningen som jag spazzade sönder över i ett inlägg här under.
JAG SKA FÅ DEN!!! JAG SKA FÅ DEN!!! URESHII YO!! :D
*
Kan nästan inte uttrycka min lycka*

*Lugnar ner sig*
GRAWL; JAG SKA FÅ DEN!
***

Förra helgen var underbar.
Jag och Kaisa satt och kollade på hederlig svensk humor.
NILE CITY 105,6 FTW!!!
- Som en varg i ett laglöst land~ x''D
Nile City är svensk humor när den är som bäst. <3

Och sen fortsatte det.
På lördagskvällen tittade vi först på.. Jaa, vi ska inte nämna exakt vad det var O_o
Men sen fortsatte det med "Glenn Killing på grand"
X'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fortfarande svensk humor när den är som bäst!

- Kongo...
- ÄH! Håll käften påre'.
X'DDDDDDDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Kerby

Grattis på 16års dagen min älskling ^-^
Det är synd att vi inte kan dra iväg till Japan just nu och stalka news och titta på kurosagi på premiären x'DDD *haha.. dream on Kaisa*.. Men vi har ju iaf NILE CITY!!! >.

2008-01-15 @ 23:36:12
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0