I'm not gay, I just really like rainbows...

... Texten kommer från en plånbok.
Och med tanke på hur mycket jag varit inne i RyoPi pr0n på sistone, så... var den passande X'D

Jag har hunnit med resa till Grekland sen sist jag skrev, och det var underbart, precis som förra året. DUH liksom.
Dock var det inte lika varmt som förra året, och det tackade vi bara för. Förra året var det över 45 grader vissa dagar, och det blåste inte alls(!1). Då var inte ens havet svalkande. Detta år svalkade havet riktigt härligt. x'3
Nu är det sommarlov officiellt. Jag fick mina betyg häromveckan, och de var skapliga. Endast glad att jag lyckades fixa matten, och det var värt allt slit som det tog för att få den där bokstaven "G" på papperet.

På måndag börjar årets sommarjobb. Hujeda mig (som barn han var, ej värre tänkas kan, men Emil var det namn han bar, ja Emil hette han X''DDD)
Fyra veckor med dagisbarn. (Undra hur många sjukdomar det kommer bli denna omgång?)
Jag spyr om någon tvingar mig att byta blöja. Seriöst, då springer jag iväg!
I'm not there to do the dirty job! Och då menar jag inte "dirty" som i dirty, utan "dirtey" som i dirty. Såklart.
... ^^;;
Om det var någon som fattade min extremt hjärndöda förklaring ska den personen fanimig få en medalj.
Ring detta nummer bara 008-43767450398576749395760305.
... Och bara som en liten "reminder" så är jag definitivt inte seriös för tillfället. Jag är trött och dessutom superhungrig.
Men ett glatt besked väntar - mat snart.
Min faderkaka har tänt på grillen (Oh my), så snart blir det middag och coca cola ^-^
Ureshii yo~~~~~~

Blivit besatt i en massa ny musik by the way. Inte bara japanskt (som det alltid var förut), utan amerikanskt och... norskt Oo
NewS är alltid den största obsession man kan ha... Ofc.

Just det! Jag var i Sundsvall för några dagar sen med Kaisa aka Pi-chan.
Vi var på Birsta City alla fyra dagarna, så nästan alla pengar är slut XD (Och de ska räcka till i augusti eller september, huvva)
I stugan fanns ingen TV, men jag och Kaisa överlevde ändå.
Vi spenderade kvällarna uppe i den andra stugan på tomten - "lillstugan" där vi berättade en sjukare form av godnattsagor för varandra.
Den typen av sagor som inte är lämpliga för barn under 15 år... Getting the point ne?

Jo jo. Jag ska gå nu. Suttit vid datorn för länge idag, måste gå om jag ska vara snäll mot min nacke (som har börjat krångla igen. Om jag inte går kommer det ändå bara sluta med att jag kollar igenom mina Ryo-bilder igen, och då kommer tangentbordet ändå vara obrukbart pga allt dreggel.

Those who dream by day are cognizant of many things, which escape those who only dream by night.
- Edgar allan Poe.

WORD. Så sant.
One last thing.
Kolla på Last Friends.
Har du inte sett den draman har du gått miste om något jävligt stort. Kanske det bästa som någonsin gjorts inom serier.
Har du inte sett Last Friends... Så är du en dum människa.
Mite ne~ x'3

that's all.
nishikido (I wish)


Bara för att Spiros (mitten) är way snyggare än någon annan grek jag någonsin sett. Så shaddup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0