Klart grabben ska ha husvagn... Och inatt ska vi inte sova

Hai!!
No sömn desu!
Herregud, vad flumm allt kommer bli.
Undra vilka filmer det blir ikväll?
(I går, förortsungar, The butterfly effect, Law and order, och nånting jag slumrade iväg från)

Jag satt och kollade på Kanjani8's nya video WAHHAHHAA för en stund sedan.. Och herreminje.
Jag har då aldrig skrattat sådär mycket åt en PV förut. X'''D
Videon börjar med att hela gruppen "hoppar", sen börjar Ryo storle och sjunger in en borste.. Inte en såndär man borstar håret med, utan en såndär man sopar grus/sand med.
Kanjani8 äger min flummiga del <'333 Äger så jävla mycket <'333...

Anywais. Nu är det lov, och jag är mycket happyhest desu för det!
Inte bara för att det är lov, och jag kan sitta vid datorn hur mycket jag vill, och sova hur mycket jag vill.. Inte därför jag är glad.
På onsdag kommer Linus från Da ghetto Stockholm hit! =D
Det är nästan ett år sen vi träffades sist på Arlanda.. =P
Och nu ska han hit och... ja Mobba Norrland X'D


image114
Var det fel av mig att bli väldigt kär i honom?
Gustaf Skarsgård <'3
You rock my world dude ~


Jag är en tönt som spelar counter-strike, vid datorn å vrålar
Jag är en tönt som spelar counter-strike, dricker Coca Cola
Jag är en tönt som spelar counter-strike, är med på alla LAN
Jag är en tönt som spelar counter-strike, hela jävla dan'
Jag är en tönt som spelar counter-strike, vid datorn å vrålar
Jag är en tönt som spelar counter-strike, dricker Coca Cola
Jag är en tönt som spelar counter-strike, är med på alla LAN
Jag är en tönt som spelar counter-strike, hela jävla dan'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0