Du dobidi wuap!

En gång för alla: Jag har glömt bort min blogg XD...
Vad ska man skriva egentligen? När man läser andra, seriösa bloggares bloggar (x'D), så läser man ju och tänker "Fan vad bra hon/han är på att skriva blogg"... Och blir lite avundsjuk.
För jag vet själv att intressanta saker händer sällan i mitt liv - Det är liksom bara Johnny's som spelar roll.
Jag går i skolan om dagarna, och har faktiskt jobbat på bra under slutspurten nu.
Det är 4,5 dagar kvar för mig i skolan, innan jag lämnar detta land Sverige och beger mig till ett varmt land  lite längre bort...
NEJ! Det är inte Japan ( I wish ;__;), men det är Grekland :3
Kommer ihåg resan förra gången, hur mysigt vi hade det, och nu ska jag få uppleva allting en gång till! =D
Hela 11 dagar i det varma havet... Och strax efter hemresan börjar sommarjobbet. >-<

Men nu ska jag tänka positivt och bara fokusera mig på nuet.
Grekland will be the best!
... Kommer sakna Kaisa dock ^^;;
Too much. <3

Nu börjar skolan återigen.
... Jag ska ha föredrag om Kurt Cobain nu ^-^
(Om vem som kan ha mördat honom)

Baibaicycle~

Kommentarer
Postat av: nina

Kmr du inte att sakna oss då?:O hmm..:(

2008-05-29 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0