Mr.Friday - Rescue me

Sommaren har äntligen infunnit sig här i Östersund också! Det är härligt. Har längtat efter solen länge nu.
Borde definitivt vara över 20+... Me like ^-^
Solen lyser från en knallblå himmel, och träden grönskar som aldrig förr.
För bara någon månad sen, och värmen lös med sin frånvaro hade jag tappat hoppet om precis allting med mänskligheten, men nu när solen lyser starkt på oss här, så börjar hoppet komma tillbaka. 

Räknar ner dagarna för Grekland, och havet.
kan knappt bekriva hur mycket jag längtar tillbaka dit.
Till värmen, havet, människorna, stranden, maten.
Everyzing~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men samtidigt så känns det så jobbigt att behöva åka.
Två veckor, som inte kommer vara som de dagar hemma.
När man åker nånstans ser man framemot att få komma fram... men ändå så vill man liksom inte åka.
Fattar ni vad jag menar? .___.
Anyway.. Varför typ pratar jag med mig själv? X'D

Hade idrott idag.
Spelade den finska versionen utav brännboll och baseball.
Helt flumm. Fattade ingenting ärligt talat.
Jag sprang bara när de sa åt mig att springa, men tydligen blev jag bränd när jag gjorde det ^^;; ...
Fan. Det är inte lätt att vara förvirrad ibland XD
... Men gomen, för att jag antagligen var inne i the RyoPi-world :3

Nu går det inte så bra att koncetrera sig längre.. Two dudes.. från klassen kom hit och störde.

Baibaicycle~

/Mr.Friday - Rescue me XD


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 11:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0