And so the lion fell in love with the lamb~

Checka hemsidan: http://www.biostadenosd.se/

Nu finns filmen uppe på hemsidan. 21 november.
16 dagar kvar.
Jag längtar tills jag sitter i biosalongen på premiärkvällen! :3

Nu behövs ingen demonstration längre antar jag x'D

Anyway. Det är den tisdag den 4 november idag, och det får oss alla att tänka på en speciell sak, deshou? =3
Dels är det USA-val inatt, iaf för oss i Sverige (och jag ber att Obama blir USA:s nya preseident! >.<), men det är inte därför just denna dag är speciell...... Utan det är för aaaaaatt: *TADADAAAM*

Kaisa "Pi-chan" B fyller 17 år idag!
Happy birthday min egen lilla älskling! <3
Nu är det dags för dig att hinna ikapp YamaPi~ He's waiting you know. ^_~

HAPPY BIRTHDAY ONCE AGAIN!!! :D
(Även om mitt uppvaktande sög litegrann, eftersom vi satt på en buss ^^;;)

This is only for you my dear~




TADAM! Lite RyoPi luv~ x'3 <3

Ijou. Maria deshita.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

THANK YOU HONEY ^-^



Och yeah for Obama the yummy mama~ x'D

2008-11-06 @ 22:43:09
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0