I only wanna be with youuuu~

Mina titlar kommer alltid från låtar jag jag märkt. Haha.

Idag är det... onsdag? och jag ska iväg till stan idag igen. Men denna gång together with Kaisa. Nu jävlar är det dags att hon och jag spenderar some qualtiy time together. Känns lite som att det är jag som gjort att hon har haft så tråkigt. Haha.
*edit* Det var visst torsdag idag, vilket innebär att jag missat en hel jävla dag. VAFAN DÅ! *edit*

De senaste två dagarna har varit så grymt jävla värda för mig
. Seriöst alltså.
Att jag var så modig kunde jag aldrig tro om mig själv.
Det kommr ju inte leda till någonting, men jag gjorde det! Haha, lite stolt är jag nog

Så, hur har alla andra haft det?
Jag vet att Kaisa hittade massa äckel i sin rispåse igår, och jag hade dött om det hade hänt mig. Usch.
Förmodligen är Kaisa den enda läsaren på denna blogg (X''D), så jag kanske borde rikta frågan mot henne?
Hur har du haft det? =P

Jag ställde mig på skateboarden igår.
Det gick inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0