It hurts ;__; it hurts really much.

Jag gillar inte sprutor. Jag har aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Jag var iväg till distriktssköterskan idag för att ta min andra vaccinationsspruta, och jag kommer ALDRIG vänja mig vid den obehagliga känslan i armen jag känner när hon sprutar in det där medlet. Det liksom... svider och sticker som fan o.o Och sen kommer jag ha ont i flera dagar.
Det är det största problemet med mig! Sjävla sticket är ju över på mindre än en minut, men det är det efteråt som är mest obehgaligt. Jag blir kallsvettig, mår illa och hela armen ömmar.
Jag vet inte om det är riktigt normalt, eller om jag är överkänslig på något sätt.
"Jag är allergisk mot sprutor"
Kan man vara det? Jag tror det är lite omöjligt.
För sprutan kan man inte vara allergisk mot... det är ju själva injektionen man får som man i såna fall skulle vara allergisk mot.
Men vad ska man säga då? "Jag är allergisk mot injektioner man får i sprutor"
Det låter ju bara skumt.

.... Och jag har ingen aning om vad jag pratar om nu. Jag tror det var något annat i den där injektionen än det skulle vara.

Vad händer ikväll då?
Nothing. I think.
Jag kanske ska ut med en viss person, men den personen verkar inte kunna bestämma sig.
Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0