Nessun Dormaaaaaaa~ x''D

Jag har en lektion imorgon eftermiddag och sen är det påsklooooov! Fatta hur härligt det känns! Lov i en och en halv vecka, och direkt efter lovet går jag ut på praktik. (fyfan vilket jävla... usch! det har varit så svårt att överhuvudtaget fått tag på en praktikplats. Jag och Malin har ringt till säkert tjugo olika ställen, till och med varit upp på en skola två gånger. Men det går fan inte få tag i en enda vettig människa! Antingen så svarar dom inte i telefonen, eller så har dom gått för dagen, eller så är dom sjuka, eller så vill dom inte ta emot några praktikanter... Och det börjar tära på mitt tålamod. Jävla putain *muttrar*)
Jag har absolut ingen brådska med att gå och lägga mig ikväll, men så slutkörd som jag är så kommer jag nog somna på tangentbordet snart.

Var iväg och tränade med mamma för drygt två timmar sedan. Jag cyklade 2.1 mil.. så nu sitter jag och gäspar oavbrutet.
Dessutom hade jag en grymt jobbig idrottslektion på förmiddagen. Tar ju slut på mig förfan x'D
Det är skönt när det är gjort dock.
På ett sätt gillar jag att ha träningsvärk faktiskt, för då känner jag att jag verkligen gjort någonting. Men å andra sidan är det inte bra, för det visar bara hur otränad man är! x'D

Jag är på väg att somna.
Ska bara lägga in musik på mp3:n, men sen är det godnatt!

Någon som har tips på praktikplats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0