Only love can make it rain, the way the beach is kissed by the sea

Jag vaknade tidigt för en gång skull, gick upp och städade mitt rum rum, och sen åkte jag och Kaisa till stan för att hyra film.
Ikväll blir det filmkväll hemma hos moi.
Det är mycket mysigt att bara sitta i soffan och stirra på tv:n måste jag säga. Ibland behöver man såna dagar.
Och loven är perfekta för det.
Filmkväll. Ah.

Det har varit mycket fint väder idag. Solen lyser fortfarande från en blå himmel trots att klockan snart är sju på kvällen.
Jag hoppas hoppas hoppas att våren har kommit för att stanna, även här i Östersund. Jag vill kunna sitta utomhus utan jacka och dricka iskall mer. Jag vill kunna ha på mig solglasögon och känna solen värma i ansiket. Jag vill känna att det är på väg att bli sommar.

Nu ska jag käka min sena middag.
Sen ska jag duscha och förhoppningsvis hinna titta klart på spanglish innan Kaisa dyker upp.

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0