"Folk tror att jag är en luffare"

Jag köpte den nyaste OKEJ-tidningen idag. Mest för att det följde med en affisch på MJ.
Men det var inte det jag reagerade på!
De hade lyckats fixa en intervju med Robert "Edward Cullen" Pattinson. Folk tror att han är en luffare så länge de inte vet vem han är.

Jag tänker härmed skriva ner ett utdrag från intervjun.

Ni har börjat spela in New moon, hur går det?

- Det är intressant för så mycket av min karaktär är i Bellas huvud. Den är baserad på en blandning av minnen och mardrömmar. Det finns mycket surrealism i det hela. Bella har mer eller mindre blivit galen.

Är den lik boken?

- I böckerna så förstår man vad som händer med Bella tack vare beskrivningarna, men här i filmen så har vi skapat en massa otäcka hallucinationer. Bella är verkligen rädd för dem. Jag får göra en del hemska saker... Tittar jag på manuset så känns det som att många faktiskt kommer bli rädda för scener i filmen. Filmen är väldigt olik den första filmen och kommer bli mer psykologisk.
(Den kanske kommer bli bra ändå?)

Har du haft någon riktigt galen händelse sedan du blev känd?

- För ett tag sedan så var jag in i en dvd-affär. Jag tänkte inte på att det var samma dag som Twilight skulle släppas på dvd. I affären var det två familjer där med döttrar på 9-11 år. Jag hörde massa skrik och gråt och där stod de och grät. Bara för att de skulle hämta sin dvd!
De hade ingen aning om att jag var där.

Och du sa ingenting?

- Inte en chans. Jag försöker undvika sådant.

KOM IGEN!!!
Grinade de arslet ur sig för att filmen släpptes på dvd?
Twilight-hysterin har verkligen stigit till oandade höjder.
Jag blev så jäkla full i skratt när jag läste det där att jag kände mig tvungen att dela med er andra.

Grina för att filmen släpptes. Haha. Men snygg är han, det kan inte ha undgått någon.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Han kan möjligtvis se lite luffig ut ibland, men då bara pga håret och säckarna under ögonen. Men så blir det när man arbetar 18 timmar och spenderar dom andra 6 timmarna av dygnet med att springa för livet från rabies-smittade fangirls.

I feel for him.

2009-08-14 @ 01:41:34
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Skulle han bara bry sig lite mer om personlig hygien så skulle ingen missta honom för en luffare längre.

I samma tidning stod det att han inte brydde sig om han hade äckligt hår eller inte, så han har slutat tvätta det.

Konstigt att man undrar. =P

2009-08-14 @ 14:34:47
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0