No, I don't have twitter..

Så Jared Padalecki hade inte Twitter.
Jag förstår mig inte på människor som låtsas vara kända personer på sidor som facebook, bilddagboken, Myspace eller som nu - Twitter.
Har ni inget liv eller? Ett tips - Skaffa er ett!

Men nog om det!
Om exakt tolv dagar svensk tid har Supernatural premiär i USA!
Oh I'm so frickin' excited!!! Jag är totalt jävlastörthypaaaad!
Jag ryser. Mmmmmmm.... *droolsounds* Jag såg trailern, och det är nästan så att jag knappt kommer klara av att vänta i tre dagar.
Vi med svensk TV kommer få vänta i flera månader innan det börjas sändas på femman igen. Jag slår vad om det.
It sucks. 

Jag och Kaisa är på väg till stan snart.
Undra hur mycket jag kommer köpa, trots att jag egentligen är pank?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Länk please? =P

2009-08-30 @ 19:30:41
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har redan lagt till dig... men jag fattar inte varför du blir så jävla horny på alla såna där sidor oo

2009-08-31 @ 17:38:38
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0