Om Michael Jackson igen.

Jag har suttit och tittat på Youtube på såna här "Speed painting" videos gjorda i PhotoShop med MJ. Jag hittade några som var extraordinärt vackra, som verkligen såg ut som honom, men mitt i allt tittande dök den här videon upp och jag känner att jag måste lägga ut den, oavsett hur dåligt gjord jag tycker den är, för den är verkligen B, tro mig, men jag blev ändå väldigt berörd.

Does Michael Jackson really have Vitiligo?
är frågan alla ställer sig.
Hade han det? Ja. Ett starkt ja utan tvekan. Jag tror på det han själv säger och inte vad media vräker ur sig. Jag ser det som så att de här bilderna inte är manipulerade på något sätt, utan de visar bara äkta foton på honom under en lång period. Och enligt mig ser han då verkligen ut att ha Vitiligo. Annars skulle han inte se ut sådär.
Alla som säger motsatsen borde titta på den här videon!!! Och så hoppas jag att ni ändrar åsikt ganska snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0