Tordag tråkdag. #2

Såhär ser det it om jag skriver hättesnabbt på doatnr när jag blundar.

Såhär ser det ut om jjag skriver jättesnabbt när jag tittar.

Dessutom har jag råkat komma åt npgon knapp på tangentbordet nu så jag ser verkligen inte vad jjag skriver för skärmen har på något sätt blivit lika liten sommin mobildisplay.

Det var meningen att jag skulle träffa Simon idag, men han lyser med sin frånvaro ännu. Och Kaisa är på Frösön.
SÅ jag sitter här.

Jag tror jag går och tittar på Supernatural igen.
Och så får jag hoppas att det här försvinner snart. Annrs lär väl folk tro att det är en blind människa som skriver blogg.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag tänker bara kommentera på det här snabbt förjagmåstekommenteradetandrainlägget!! x'D

men haha, random!

2009-08-20 @ 18:47:19
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Random is what I do baby!

2009-08-20 @ 23:26:06
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0