Dinner dinner dinner time!

Middagen som Micke bjöd på blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det var jättegod mat, och det var ett paradis för mig att kliva in där och se alla femtiotals-grejer, men... Det saknades en familjemedlem. Så familjefotot jag tänker lägga upp är inte komplett.

Är det någon som har sett Pulp Fiction för övrigt?
Restaurangen Jack rabbit slim sägs vara en kopia av restaurangen i filmen, och jag kan inte direkt säga motsatsen. En skillnad är dock att bilarna man kan sitta och äta i står mittemot varandra i filmen men står bredvid varandra här. Antagligen för att spara plats. För dom tog upp en jävla plats där inne.
De rödmålade väggarna var dekorerade med Elvis, James Dean och Marilyn Monroe, och på borden stod det såna här gamla ketchup-och-senap-flaskor. I ett annat rum stod det en gammal jukebox maskin, den funkade dock inte. Men vi gillar det ändå.
Trots att det var tre barnfamiljer där inne samtidigt som oss så var det ändå otroligt mysigt att sitta och småprata över maten.
Efter att jag hade ätit upp min pizza med 3 kg jalapeno (jag överdriver, men den var stark) på så ville jag ha en milkshake. (Svull?)
Men mina bröder avrådde mig. Den innehöll tydligen en liter. ^^;;
"Är du sugen på att dricka en liter mjölk?"

Jag fick en milkshake i storlek mycketmindre när vi kom hem av Micke istället. Med blåbär.

 



Familjen Lundkvist - minus 1.


Ni får ursäkta, men jag har bråttom nu. Jag ska till doktorn.
Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag vill äta där.

Nån gång.

=P

Kanske väljer det som mitt studentmiddagsställe.

Trött på atena liksom.

2009-08-18 @ 15:57:44
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Du gillar verkligen att planera in saker många månader framåt?

2009-08-18 @ 16:34:39
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0