Omprov, omprov, omprov...

Ja herregud, är jag den sämsta människan i världen eller är jag?
Hela den här dagen är ett stort enda misslyckande. BLÄ BLÄÄ BLÄÄÄ! Jag vaknade ovilligt och kunde knappt öppna ögonen... det snöade. Jag hade inte fått nån hälsning på min telefon. Jag klev upp och drog på mig mössan och gick till bussen. Besvikelsen gnagde i hela kroppen på mig.
Vi skulle ha idottslektion idag, och det gick inte bra alls. Jag är inte född till ledare goddamnit. Efter lektionen gick vi tillbaka till skolan (Snöade fortfarande...), och skulle skriva prov om stress.
Hur gick det? Så jävla sämst. Kunde inte svara på nån av frågorna trots att jag läst igenom häftet fler gånger än jag kan räkna till.
Jag är så jävla trött i huvudet att jag känner för att banka det mot en vägg eller något.

Gud, ge mig jullov -____-

Besvikelse!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag vet hur du känner när du säger ge mig jullov!! Jag har ingen arbetslust över huvud taget. Har inte arbetat på nån lektion sen en vecka tillbaka.

Hur ska man kunna känna sig motiverad när man har jullovet runt hörnet?

JAG ÄR SÅ TRÖTT!!! T_T

2009-12-16 @ 16:56:24
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0