Trängas på stan. Tja la la la

Jag vill gå på bio! Bara ett litet konstaterande jag fick sådär när jag vaknade på morgonkvisten. (Det kan bero på att jag ska ner till stan om en stund för att köpa fyra biocheckar på begäran av min far.)
Jag har två filmer som önskemål just nu: Paranormal Activity och 500 days of summer.
Någon som är intresserad att se med mig? *Puppyeyes*

Idag är det den 22 december. Alltså - Snart julafton!
Igår kväll kom Micke hem från Uppsala med en film och 6 burkar vanilla coke till mig. Att han kom hem gjorde det genast lite lättare att slappna av, även om jag fortfarande är grymt ledsen.
På torsdag åker familjen (Minus Daniel, som är i Sundsvall vid den tidpunkten) till mormor och morfar för att fira jul med dom. 
Jul på landet? Jo ja tackar ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0