Jag önskar jag kunde gå tillbaka i tiden...

Jag kommer aldrig komma över det här.
Jag fattar inte... jag förstår mig inte på folk... Håll käften, snälla.
Han var en ängel! När ska ni fatta det egentligen?

the tears well up again.
fyfan vad jag saknar dig.


Igår grät jag när jag såg honom på TV.
Jag insåg att jag aldrig kommer få träffa honom någonsin, aldrig få krama om honom och säga "jag älskar dig Michael, jag tror ingenting illa om dig. Du är bäst" ... och det gjorde jävligt ont. Varför hände det här?

Kunde jag gå tillbaka i tiden skulle jag göra det, och tala om för honom hur mycket han betyder för mig.
Jag skulle göra det på sekunden. Inte tveka.

Snälla, kom tillbaka, det gör ont. ;__;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0