"Lägg dig naken på en äng i fem timmar och låt myggen bita dig"

Idag har jag varit i stugan, och jag kan sammanfatta det kortfattat. Stugan är mysig, men jag hatar både mygg och myror!
I stugan kryllar det av dom. Dom är verkligen överallt, och de ska helst ta sig in överallt också.
Exempelvis: För några år sen, jag var väl typ nio år, så kröp det in en myra i mina byxor och bet mig... på ett väldigt icke nämnvärt ställe.
Dom är totalt crazy!
Jag tror jag lyckades mörda de flesta myggen som satte sig på mig och försökte suga ur mitt blod. Jag undrar om jag hade dött av blodförlust om jag låtit dom bita mig.
Då kan ni tänka er hur många det var.
Trots myggen och myrorna, så var det faktiskt ganska skönt att komma upp dit i några timmar. Även om jag helst hade velat ta en sovmorgon för en gångs skull. Klockan sju var jag uppe imorse, och morgonens första plikt var att mata marsvinen på femman.
Jag målade och rensade ogräs i stugan (jag som svor på att inte göra det mer efter sommarjobbet).. och jag önskar att någon hade tagit kort på mig i den otroligt fula blåa overallen jag hade på mig, som dessutom var alldeles för liten. Det hade varit en syn för gudarna.

Kroppsarbete gör mig trött. Jag har träningsvärk i låren efter löpningen igår också. Men ändå så känner jag för att gå ut och springa nu.
Och svalka av mig med en smoothie efteråt... AH, jag vill. Men då måste jag till affären först. Orka det.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

BLEV DU MOLESTAD AV EN MYRA??!!! OoO



ska sova nu x'D..

2009-07-25 @ 03:48:26
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

^^;; Ja, det blev jag. Jävla äckel.

2009-07-25 @ 14:58:04
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0