Dagens låt: John Hiatt - Have a little faith in me.

Jag fick ett glädjande besked idag.
Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön!Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! Lön! på måndag.

Jag har träningsvärk till den grad att jag tror mina kroppsdelar snart kommer ramla av. Skitkul.
Jag var upp klockan nio idag för att gå till gymmet, efter att ha sovit lite drygt fem timmar inatt. Bery fun.
Men, vill man va fin får man lida pin. (Jag hatar det där uttrycket)


By the way: Supernatural is nowadays a yes yes for me.



I'm not using this I.D!
Why not?
Because it says "bikini inspector on it"

Jag skrattar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

"Man, I think that midget stripper gave me herpes."

x'D

Jag älskar alla gag reels, so frickin funny.

J&J passar verkligen bra ihop~

2009-07-24 @ 16:22:37
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom passar nästan FÖR BRA ihop.

2009-07-25 @ 14:57:05
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0