Pengarna försvinner mellan fingrarna... Och jag kan inte lyfta armen.

Storsjöyran. Ja nu är den här igen. Ska jag gå i år? No.
Jag och Kaisa åkte däremot in till stan idag för att shoppa lite och åka karusell hade vi bestämt.
Shoppingen gick tipp-topp, det gjorde den verkligen (mindre pengar kvar nu dock ^^;) .. det var karusselåkandet som inte gick så värst vidare.
Det som började som någonting roligt utbyttes snabbt mot ett rent jävla helvete. Under den alldeles för långa turen trycktes Kaisa emot mig med hela sin kroppsvikt, vilket ledde till att jag trycktes upp mot kanten på vagnen och kunde inte komma därifrån fast jag försökte, men då klämdes jag fast ännu mer.
Jag skrek av smärta under säkert fyra minuter och hoppades att han skulle stänga av, men det gjorde han inte! (DUH)
När jag klev ur vagnen ragglade jag runt som om jag var dyngrak, och i huvudet kände jag mig så också. Jag var illamående.. ville helst spy på han som satt i maskineriet.
Hur mår jag nu?
Min arm är uppsvullen och alldeles blå, och jag mår fortfarande illa.

Vad har jag lärt mig? Åk inte Joy-ride. HAHA!

Kärt återseende. Lisa Miskovsky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0