Rapport från andra dagen i huvudstaden.

Vaknade klockan åtta (eller om det var nio)... och bestämde oss för att denna dag skulle bli tillägnad shopping! Det gick inte att vistas i lägenheten så länge på morgonen så klockan elva rusade vi ut för att utforska alla affärer ännu en gång.
Jag tror inte att jag behöver skriva i detalj om hur det gick till, för det skulle bara vara onödig information.
Lunch och middag bestod av skräpmat, en väldigt återkommande maträtt under dessa dagar. Kaisa och Maria hade ingen aning om i vilka mängder det skulle bli dock...

(Jag är medveten om att jag kan ha blandat ihop dagarna lite här.. ^^;;, men jag hoppas det inte spelar någon roll)

När affärerna stängde vid sju var vi trötta. Så vi gick tillbaka till lägenheten för att duscha och sova, med betydligt mindre pengar i plånboken än kvällen innan. Och betydligt mer ont i fötterna än kvällen innan.
Ganska så hellyckad dag! Jag och Kaisa är perfekta shoppingbuddies.

Inköp den dagen:
-Jacka från Carlings.
-Converse-skor från Beyond retro.
-Svart, trasigt linne från H&M.
Cha-ching! *kassaapparat*

Innan vi somnade på torsdag var vi nog båda två ganska så höga på socker från middagen, vilket resulterade i en rad fula kort. Jag tänker inte visa upp dom, haha!


Posing i nya jackan. Kom på att jag såg ut som en tvättäkta fjortis efter att jag hade poserat klart, geh.

Men sen var det sovadags! Jag var nervös över vad som skulle hända på fredag. För då var det dags för Gröna Lund.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Bara du insåg att det var torsdag du pratade om så är det inga problem x'D

Och det var nog nio.. eller kanske åtta. Jag komemr faktiskt inte ihåg. Låter bara otroligt att jag skulle kunna ta mig upp åtta efter den bussresan. haha.

2009-07-16 @ 19:19:22
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0