If you're looking for trouble you've come to the right place

Idag begravs The king of pop. "Begravningen äger rum på begravningsplatsen Forest Lawn klockan 8 på morgonen lokal tid. (17.00 svensk tid). Begravningen kommer att äga rum två timmar innan den planerade minneshögtiden för allmänheten på Staples Center i centrala Los Angeles."

Jag gillar det inte alls. Hans pappa har tydligen lagt sig i allting nu och vill ha en tredje obduktion på kroppen.
Hans pappa kan hålla sig utanför det här! Gubbfan.
Jag hoppas Michael har det bra där han är nu. Det är det minsta vi kan göra för honom nu efter all skit som folk vräkt ur sig om honom.
I love you Michael. Rest in peace. <3

*
*
*

Imorgon är det Stockholm som gäller. Jag är nervös. Norrlänningarna ensamma i Stockholm.. vi som knappt hittar här hemma, hur ska det gå där borta? X'D
Men, jag hoppas att det ska gå vägen. Hittar vi inte så hittar vi inte. Kanske finns någon snäll Stockholmare som kan visa vägen, haha. Dom brukar inte vara så duktiga att hitta själv...

Idag ska pappa och min kusin firas! Birthdaybarn.



Brolle fortsätter att ta livet av mig. Seriöst.

Önska min lycka till i Stockholm!

P.s: När blev Elvis Presley så bra förresten? Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

uppdatera!! x'D

jag vill läsa om stockholm. haha.

2009-07-16 @ 02:11:02
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0