Att träna (s)kratt-muskeln är inte det lättaste..

Ungefär 50 maskar, 30 spindlar, tre tusenfotingar, fem skalbaggar och tio ton ogräs senare så är första veckan av sommarjobbet klart. Working 9 to 5, for my way to make a liviiiiing~ fast där ljög jag. Jag jobbar från sju till fyra. Det är slitsamt som satan, och jag var tvungen att klippa av mig mina naglar som det typ tog 100 år att skaffa. Det sög.
Men det finns också en del positiva saker med jobbet. Jag får vara ute mycket och samtidigt träna musklerna xD

Nu har jag en långhelg att se framemot! Midsommarafton imorgon, och då är det jag som står för middagen hemma.




Johnny Depp is Crybaby. Ett måste att se! Även om jag nyss tog reda på att det faktiskt inte är han som sjunger i filmen.
Det trodde jag.. så lite besviken blev jag allt. Fatta hur hett det skulle ha varit liksom! O__O

Kommentarer
Postat av: Anonym

NO!!! =O Är det inte Johnny som sjunger?

That sucks. Jag trodde lugnt det.



And, I feel your pain~!

Men det är bra att se det positivt ja =P

2009-06-18 @ 18:04:06
Postat av: Kaisa

Det var jag btw.

2009-06-18 @ 18:04:29
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0