Kan det inte bara sluta regna någon jävla gång?

Om sju skoldagar är det återigen dags för sommarlov för moi. Mitt sista riktiga sommarlov. Det känns sorgligt ärligt talat, men den här gången tänker jag banne mig ta vara på det så mycket som jag kan och bara njuuuuuuta njuuuuta njuuuuuuuuuuuuuuuuuta.
 
Jag märkte att det finns jordgubbar på kvantum! :) Jag kommer nog leva på det i sommar. Och solsken... om det blir något det vill säga. Jag tänker hoppas på det, när det är det sista sommarlovet. *dramatisk musik*

- Gud finns och Jesus dog, men om det blir nåt det vet vi inte.
                                                                                                   - Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0