Mums mums... Smöret från Lund....

Hej Kaisa! (HAHA, fortfarande roligt!!! XD)Jag trodde inte att solen tog så jävla mycket här i Östersund. Men det gjorde den. Jag ser numera ut som en kräfta som blivit kokt liite för länge. Ont gör det. Och röd är jag.
Det är nästan så att jag vill vara hemma imorgon, jag vill inte att det ska bli ännu värre, för hur fan kommer jag se ut i Stockholm då egentligen?
Usch, vill inte ens tänka på det. O__O
Ja just det, den 8 juli åker jag och Kaisa till Stockholm för att gå på Gröna Lund och åka karuseller tills vi spyr. Det är den enda resan som är planerad i sommar, för några mer pengar finns det inte. Vi får ha kul på hemmaplan istället.

Sommarjobbet då?
Jag ska vara ärlig. Det är ett slitjobb. Ett riktigt barnarbete. Det tycker till och med arbetsledarna själva så vi brukar få gå 45 minuter tidigare X'D
Jag kan dock säga att jag drömmer om... gräs.
Det är sant! Blundar jag ser jag maskrosor.
Det är inte kul när jag försöker dagdrömma om... saker på fika-rasterna.
Men på måndag är det slut! Visserligen ska jag extraknäcka då med diverse saker.. men ändå! Inga mer 05.30 morgonar.
Jag ska slappa järnet i Stockholm. Börjar be redan nu att vädret ska bli bra. Be med mig?

Måns Zelmerlöw gott folk. Här är en man. Jag kände mig bara tvungen att få säga det.



Ska sticka nu. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0