You rock my world, you know you did.

I'm lost for words.  Chocken har lagt sig en bit men det är nu tårarna kommer istället.
Varför blev det just han som fick dö så tidigt? Räckte det inte med att han hela sitt liv fått stå ut med anklagelser, skulder, rättegångar och operationer som gick allt annat än bra?

Jag sitter här i min datorstol och läser runt lite nu för att se vad vanligt folk tyckte om honom... Och jag blir bara besviken på människor.
"Cool! I don't mean the upload, I mean the child-molesting little faggot's demise" är ett exempel jag fann på piratebay.
HÅLL KÄFTEN LIKSOM!!! Han kommer alltid att vara mer känd och älskad än vad du någonsin kommer bli, lillplutt. Avundsjuka, någonsin hört talas om det, hm?

Jag blir så jävla ledsen att folk överhuvudtaget kan öppna käften för att säga så hemska saker om en person de aldrig träffat. De har skapat en bild av honom med hjälp av medias hemska skriverier. Det är media som är idioterna. Media och de människor som uppenbart gillar att tracka andra människor. Har ni inget liv? Jag är upprörd. Fruktansvärt upprörd.

"Det tog inte länge innan Michael Jacksons album åter klev upp på albumlistan. Endast några timmar efter nyheten om Jacksons död steg albumet Thriller till nummer ett på internetbutiken Amazons albumlista. Thriller kom ursprungligen ut år 1982." Står det på en nyhetssida idag. 11620 seedare har ett av hans album på piratebay.org. 14 205 898 människor har sett ett live-klipp av dangerous på Youtube.com. Mer än 7 miljoner har sett videon Thriller. Är inte det fantastiskt?
Jag hoppas att folk kommer släppa alla sina negativa tankar om M.J efter det här, och bara se det positiva han gjorde.

Att folk kallade honom excentrisk och konstig, (är det inte lite trendigt att vara excentrisk anyway?)... som lekte med leksaker vid 40 års ålder tycker inte jag är speciellt konstigt. Han hade ingen barndom, för hans pappa tog den ifrån honom. Och nu har döden tagit honom ifrån mig. Som jag sa, en bit av min barndon har försvunnit. Det är inte rättvist!

Whisper three words and I'll come runnin''
And girl you know that I'll be there
I'll be there.

Jag önskar det vore sant. Jag önskar jag kunde säga "I miss you" och så skulle du komma tillbaka.

Ett tips: Lyssna på Childhood. Det slog mig just att den texten beskriver hela hans liv.  http://lirama.net/song/11107
Before you judge me, try hard to love me.
Look into your heart then ask, have you seen my childhood?

Jag behöver inte ens anstränga mig hårt för att älska dig Michael, för det gör jag redan.
Saknad och älskad, det är vad du kommer förbli.


Får jag någonsin barn ska jag låta dom växa upp till din musik. Det är det minsta jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

;_; un! that was beautiful.

Jag håller med till 100%.

Jag kommer antagligen inte få barn, men alla runt omkring mig ska veta att dom inte kan älska mig utan att älska Michael!

2009-06-30 @ 00:32:43
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

I'm glad you liked it.

Aa, min värld ska inte ta emot michael-hatande människor mer. No more!



Den ska bestå av människor som gillade honom, och tur att det är i stort sett alla jag känner :)

2009-07-01 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0