Att pissa på datorkunskapen...

Rubriken säger allting.
Datorkunskap måste ändå vara det mest värdelösa ämne jag har läst i skolan någon gång, finns inga andra ord som kan förklara det.
Är det överhuvudtaget någon mening att kliva upp på morgonen för att gå iväg och sitta två timmar framför en datorskärm och skriva ett word-dokument?
Visserligen är det bra att kunna dela in ord i spalter, göra sidbrytningar, infoga bilder... och bla bla bla..
Måttligt irriterad över dess värdelöshet bara, men det är ingen fara. Och lol att det där rimmade.

Ingenting intressant händer i mitt liv. Inte vad jag vet. Det enda jag gör är att bränna pengar på onödiga saker.

Om lite drygt två veckor sitter jag på bussen till Stockholm. Och det känns så jävla skönt.

Dagens citat:
Malin utanför mitt rum på skolan, pratar med sig själv.
"JÄVLA FITTTELEFON JAG SKA SLÅ IHJÄL DIG!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0