Brad Pitt fucking rocks your socks, na na naaaa na

Jag såg The curious case of Benjamin Button med Micke ivkäll. Jag har länge tänkt att jag ska se den, men den slutade gå på bio innan jag fick chansen.
Och nu såhär i efterhand så ångrar jag inte att jag inte såg den på bio, för det var inte en typisk bio-film. ^^;;
Den var bra, det säger jag absolut inte emot! Den var mer än bra! Brad Pitt är totalt underbar.
Men somliga filmer ska inte ses på bio =P Det var en trevlig kväll. Bra film och bra sällskap.

På fredag gör jag i alla fall min sista praktikdag. Upp klockan sex och städa badhuset, yeeey! ^^ ... Ha. Ne, men det ska gå finfint. Känns lite synd att det redan är slut dock.
Efter avslutat arbetspass (klockan tolv yes!) ska jag till stan och gå min shoppingrunda med Kaisa.
Den enda som verkligen orkar gå på stan med mig. HAHA!
Jag ska se till att vi börjar leta efter lämpliga presenter till TegoMass.


Jag blir alldeles nipprig. Längtar så mycket.
Ska hem och sova snart.
Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du såg den? =O skulle jag gilla den? x'D



jag tänker vidare på presenterna.

tänker fortfarande pingviner och shit.

vi får gå på leksaksaffären... (massumassumassu)

2009-05-07 @ 00:18:27
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0