Sommar, sommar och soooool

Så gott som åtminstone. It's still a way to go, men det ser hoppfullt ut. Jag saknar dock ett visst sällskap. Det känns så himla fel. it's true. Trots att jag fortfarande är sur och ledsen så känns det så himla fel att jag inte kan vara med honom.

Det är 25 dagar kvar tills jag åkter till Stockholm och Tegomass, men jag börjar redan nu tänka på vad jag ska packa, hur jag ska måla naglarna, vilken färg mitt hår ska bli och hur mycket nytt  jag behöver köpa med mig. XD
Tego och Massu ska ju självklart få presenter denna gång också! Men vad kan man ge dom? Vad kan man ge som är personligt men ändå inte creepy? Jag försöker tänka på det också, men jag kommer inte fram till något vettigt svar.
Idéer någon?

Långhelgen har varit grym!  Bra väder, bra vänner och bra underhållning. Det är så bra som det kan vara.

Jag ska njuta av Wipeout och en film ikväll. Det är underhållning det :)
Imorgon börjar sista praktikveckan. De två första veckorna har gått fort.. nästan.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja!! Vad gör vi!?! =O Vi måste komma på nåt. Och he det i fina påsar! x'D vi får gå till flaggbutiken eller nåt. leksaksaffären. lol =P (massumassumassu)

2009-05-06 @ 19:18:04
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

I frickin' love that idea!



Den här gången måste vi vara ute i bättre tid än sist, för fyfan vad pinsamt det var ^^;;

2009-05-06 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0