"Ta gull" .. "gueule" "Ta gueule" "Håll käften!"

Tais-toi (håll käften!) ger mig minnen (jag vet inte om jag ska säga om dom är hemska eller icke hemska, vi hade Frèdèric som lärare iaf, det säger väl allt lol x'D) från en lektion då jag gick i åttan och läste franska. Nu när jag skulle se den igen i helgen med mina kompisar så hade jag väldigt stora förväntningar på att den skulle vara så rolig som jag kom ihåg att den var, och guess what? Det var den. Den var nästan bättre. Jag kommer inte ihåg hur länge eller hur mycket jag skrattade för 3 år sedan, men jag kan nästan svära på att det vart dubbelt så mycket denna gång. Kul är det i alla fall. Jag bara kände för att tipsa om den, för den är verkligen sevärd. Jag ber dock om ursäkt för att det inte finns textning i klippen som följer nedan. ^^;;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0