Den här helgen har varit ytterst märklig...

Åh du ljuva helg är snart slut. Jag lider i tystnad.

Idag är det första advent! Jag kan inte fatta det riktigt, men som jag har längtat efter den! Ikväll ska familjen äta nybakta lussekatter och pepparkakor och dricka glögg med mandlar och russin. (Satan vad många "och" det blev.)
Vi har en jättefin adventsljusstake och jag kan knappt vänta på att få tända det första ljuset. 
Jul, jul strålande jul.

Låt mig nu komma till rubriken. Igår kväll satt jag, Simon och Kaisa framför TV:n med diverse tilltugg. 
Det var ingenting intressant på TV, så vi satt och zappade mellan kanalerna. Vad var spännande nog att fånga vårt intresse till sist?
På MTV var det igår Spongebob Squarepants marathon! (Ja ni läste rätt....) 24 timmar med Svampbob, eftersom han firade 10 år.
Hur orkar man en sån kväll? Jag erkänner, det var roligt i början, och vissa sekvenser i vissa avsnitt, men efter att ta tittat i några timmar så började jag känna mig mycket märklig i huvudet.
Näe, Svampbob är roligt en stund.   

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Kaisa fick ont i huvvet och blev därför trött :(

2009-11-29 @ 19:41:44
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, du vart uttråkad i mitt sällskap! :O

2009-11-30 @ 09:35:28
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0