Jadå jadå jadå jadå. Godnatt.

Om jag inte kan vara den mest aktiva bloggaren i Sverige så kan jag väl åtminstone få vara den mest oaktiva och den som skriver mest ointressanta saker?

Jag känner att jag verkligen inte har någon koll på min blogg överhuvudtaget... kanske för att det inte händer något intressant att skriva om!!! ><
Jag hade matte idag. Jag hade idrott idag och min idrottlärare tog mig på baken (fult ord, men det andra är värre) av misstag.
Jag provade ut min studentmössa idag och jag kom fram till att jag absolut inte behöver den mest exklusiva mössan av dom alla. Den med kalvskinn och kreditkortsficka inuti mössan. För vem skulle betala det? Kungen?
Nej jag tänker köra på den som kommer efter "brilliant" ... den var fin nog den.
Det är synd att BF hade den fulaste programfärgen. Vinrött... Yäck! Jag ville att min studentmössa skulle se lite flashig ut. Då kan det dra uppmärksamheten till hur ful den egentligen är.
Studentmössor är verkligen inte fina, och jag tycker att det är så fult när folk börjar använda sina mössor en hel månad innan.
Ursäkta, men ni ser verkligen inte kloka ut. Visst att du ska ta studenten, men måste man visa det och se ut som en idiot en hel månad i förväg? ;)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag håller med om allt! ... Förutom att mössorna är fula. =o

Men bra jobbat att inte välja briljant! Det var starkt. Dom där säljarna var annars extremt bra på att luras.

2009-11-10 @ 23:22:45
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom är visst fula! Njae, jag ser verkligen ingen mening med en mössa som luktar ^^;; Sorry alltså. Jag ska ha på mig den en gång. Inte mer.

2009-11-10 @ 23:31:53
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0