I'm back. Or am I?

Jag känner att jag varit dålig på att uppdatera. Det finns många anledningar till min absenceness (bland annat att jag börjat tappa bort svenskan ganska rejält och det där är förmodligen inte ens ett riktigt engelskt ord), skolarbetet kom ikapp mig och jag bestämde mig även för att bara ta en paus från att sitta och häcka vid datorn.
Jag har fördrivit tiden med läxläsande och filmtittande. Det har varit grymt underbart att komma hem efter en lång skoldag och bara slänga mig ner i sängen under en varm filt och äta choklad och sluka filmer.

Jag har äntligen börjat se Johan Falk filmerna efter en tids tjat och tips om att dom är så bra.
Och vet ni vad? Jag brukar inte gilla svensk film - men Johan Falk överträffade sig själv. Det kliar i fingrarna på mig! Jag bara måste veta vad som händer med LISA! Men jag måste spara på filmerna så att dom inte tar slut för fort. Det är svårt att låta bli.

Dagens händelse!
Vi fick besök på vår engelsk-lektion utav en riktig Australiensare! Angus was his name and I loved him! >< Gode gud. Australiensare har verkligen en perfekt engelsk accent! Jag blev helt tagen. Förutom att han pratade helt underbart så var han dessutom galet rolig. Jag skrattade så jag fick ont i magen.
Han pratade mycket om livet i Australien, om familjens fårfarm, farliga djur, skolan, sport, and the list goes on.
Jag lämnade lektionssalen med ett leende på läpparna.

Jag känner att jag måste sova nu.
Imorgon ska jag och Kaisa gå och se New Moon. Let's see om denna regissör klådde ettan. Vilket inte kan vara så svårt alls.  

Kommentarer
Postat av: kiina

ja jag blev lite kär i hans accent ;) kanske skulle ta och flytta dit? :)

new moon var jättebra :D aldrig har 2 h gått så fort!

2009-11-21 @ 12:27:27
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag med! Och det gjorde inte saken bättre att han faktiskt var ganska snygg också ;)

Med tanke på hur mycket han pratade om att folk åker dit och fastnar där kanske det inte är en sån bra idé :P But who knows! Det kanske blir så å~



Jag ser fram emot det litegrann. Faktiskt. Jag trodde aldrig det.

2009-11-21 @ 13:45:46
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Tja, absence är ju redan ett substantiv, så du behöver inte sätta på ett -ness =D

KAISA ÄR JOBBIG ^.^



Jag ser fram emot ikväll me'

Skiter i om den är bra eller dålig. Älskar bio.

Lol.



Aussies drool

varför kommer han inte till Wargen? :(

2009-11-21 @ 14:26:01
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser du! Hur fan ska det gå på proven för mig egentligen? Jag tror inte min lärare kommer uppskatta att jag hittar på egna ord. -__-



Jag ÄLSKADE den! Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men den var sååååå mycket bättre!



För att vår skola rocks your socks... skola?

2009-11-22 @ 13:10:32
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0