"Jomen titta på bilen nu, titta på bilen hela tiden" ... "AAAAAH!!!"

Idag har jag haft den mysigaste lektionen någonsin! (att det gick skit på skridskoåkningen tänker jag inte ta upp nu, och inte heller att en tjej knuffade in mig i målburen med tinningen före...)
Nej, BF2 och SP3 är ute på praktik denna vecka och nästa vecka, så drama-gruppen har plötsligt blivit väldigt liten. Vi var 6 stycken idag + vår helsköna lärare.
Vi började lektionen som vanligt med att göra olika övningar med kroppen, bland annat att stå mitt emot varandra och följa varandras rörelser utan att säga någonting. Det var ganska lustigt i början  men sen blev vi så koncentrerade på att göra våra rörelser att hela världen stannade upp ett tag.
Men sen bestämde sig läraren att vi skulle sätta oss i soffrummet och diskutera nästa uppgift.
Vi tände ljus, åt frukt, pratade om allt möjligt, drack te och hade det så mysigt! Uppgiften blev inte gjord utan vi var så försjunkna i ämnena vi pratade om att vi glömde bort vad det var vi skulle göra.
Vi pratade om spöken, om myter, om religioner och om andra små väsentliga ting. Och så satt vi i mer än två timmar.
Alex skrämde livet ur Renaz och Elna med en sånhär pop-up-film, och det var ungefär dagens roligaste händelse! x'D

Jag älskar mina drama-lektioner. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0